+1.123.444.0000

[email protected]

International Ballroom - Event Organizer

Pasul 1: invitații.

Nu poți căuta o sală de evenimente fără să știi numărul de invitați – cel puțin aproximativ. Pe de o parte, vrei să fii sigur(ă) că sala e destul de spațioasă și nu va rămâne nimeni pe dinafara. Pe de altă parte, multe săli calculează costul principal pe baza consumației (mâncare și băutură), iar astfel nu sunt de acord să rezerve spațiul în zile de weekend pentru un număr prea mic de oameni.

Pasul 2: sala

Acum că ai lista de invitați, poți începe să vizitezi săli de evenimente. Poate ai o sală la care visezi de ani de zile. Poate ai fost la nunta unor prieteni și ți-a rămas locația în minte, sau poate ai de la cine obține recomandări de încredere.

Atunci când iei decizia legată de sală e important să discuți două aspecte cu managerul sălii:

  • Data nunții. E mai bine să ai un interval în minte, deoarece ai șanse mai bune să fie liberă locația. Dacă ții la o dată anume, aceasta este un factor important de decizie și ar trebui să verifici disponibilitatea înainte să te îndrăgostești de o sală.
  • Oferta de meniu. Sălile de evenimente vin aproape întotdeauna la pachet cu mâncarea. Mai ales dacă te descrii ca un/o “foodie”, este esențial să inspectezi meniul sălii în căutarea mâncării preferate, să citești review-uri de la foști clienți și să cauți prieteni care au mai participat la evenimente în locațiile respective.

Sfatul nostru: Alege o sală care are bucătărie proprie, nu care lucrează cu o firmă de catering. Astfel, mâncarea va fi proaspăt scoasă din cuptor pentru momentul servirii.

La International Ballroom, am deschis deja vizitele sălii pentru miri. Scrie-ne la (email, si hyperlinked) pentru a aranja o vizită și a începe Pasul 2 în planificarea nunții tale de vis.

Pasul 3: furnizorii

Odată ce ai confirmat sala și știi data, poți începe să cauți florărie, cofetărie, echipă foto/video, DJ și/sau formație și maestru de ceremonie.

Din nou, e cel mai simplu să te orientezi după furnizori de la alte nunți care ți-au plăcut sau să mergi pe recomandări… ale prietenilor, sau chiar ale noastre. Furnizorii de mai jos sunt cei cu care noi lucrăm pentru multe evenimente, și suntem foarte mulțumiți de ei.

(recomandari de furnizori)

Pentru furnizori poți opta și pentru serviciile all-inclusive oferite direct de sălile de evenimente (hyperlink cu blogul respectiv).

Pasul 4: rochia de mireasă și costumul mirelui

În ziua nunții se vor face multe poze… foarte multe poze. Și e normal să vrei să arăți bine. De aceea îți recomandăm să cauți din timp ținuta perfectă. Asta îți va permite să spui nu când nu ești sigur(ă), să mergi la cumpărături fără stresul timpului scurt și chiar să aștepți reducerile – cine spune că ținuta perfectă trebuie să fie scumpă?

Sfatul nostru pentru mirese: Nu uita că vei sta în picioare mult timp, așa că alege pantofi comozi sau ia cu tine pantofi de schimb. Iar în a doua variantă, fi sigură că rochia nu devine prea lungă când nu ești pe tocuri înalte, deoarece o vei călca toată seara.
Sfatul nostru pentru miri: Nu te aștepta să porți un costum din trei piese toată seara, mai ales dacă e cald și îți place să dansezi. Fi sigur că îți place cum arată costumul și dacă dai jos sacoul sau vesta.Și asigură-te că ai o cămașă de schimb/rezervă.

Tot în acest pas intră și probele de coafură (și make-up). Trebuie să ai foarte multă încredere într-un stilist sau frizer ca să te lași pe mâna lui/ei în ziua nunții. Cel mai bine e să faci o probă cu câteva săptămâni înainte, pentru a te simți în control.

Pasul 5: cununia civilă și religioasă

Partea cea mai memorabilă a unei nunți este deseori petrecerea, deoarece îți creezi multe amintiri frumoase alături de cei dragi. Cu toate acestea, cununia civilă și religioasă sunt la fel de speciale.
Prima decizie pe care trebuie să o iei este dacă dorești să le faci pe toate 3 în aceeași zi. Recomandarea noastră, este să nu… despre asta poți citi mai multe AICI. Dacă totuși o singură zi mai plină e varianta potrivită pentru tine, fii sigur(ă) că lași destul timp între ele, pentru ca o întârziere să nu îți dea peste cap toată ziua.
Dacă decizi să ții una dintre cele doua cununii în ziua petrecerii, este posibil să le poți face pe amândouă în aceeași locație. La International Ballroom îți oferim acest avantaj și te scutim de un drum în plus.
Pentru cea care are loc în altă zi va fi nevoie de mai multă planificare: grupul restrâns de invitați, o locație în care să puteți ieși la masă, flori, fotograf, alte ținute și așa mai departe. Deseori poți folosi aceeași furnizori, dar va trebui să rezervi ambele date.

Pasul 6: nașii, domnișoarele și cavalerii de onoare

Aceștia pot fi și Pasul 1. Depinde dacă preferi să ai control complet asupra planificării nunții sau dorești susținerea prietenilor de la început. Noi recomandăm ca mirii să ia decizii legate de nuntă cât mai documentați, ascultând, dacă au nevoie, recomandările și sfaturile prietenilor și ale familiei. Deciziile finale ar trebui să vă aparțină vouă în calitate de miri, însă pot fi informate de cei dragi.
După ce decizi cine sunt nașii, domnișoarele și cavalerii de onoare și în ce măsură se vor implica în organizarea nunții, e momentul să iei în considerare și ținutele pe care aceștia le vor purta.
Vrei să se îmbrace în aceeași culoare? Același stil? Cât de asemănătoare va fi rochia nașei? Indiferent de preferințe, e important să decizi un buget pentru ținute și cine va acoperi nota de plată, mai ales dacă îți dorești ca ei/ele să poarte ceva specific.

Pasul 7: petrecerea burlacilor și a burlăcițelor

Acum că nunta este planificată și ești gata să te căsătorești, e momentul să te relaxezi. Mulți miri aleg să își organizeze petrecerile burlacilor și burlăcițelor singuri, sau să predea această responsabilitate domnisoarelor si cavalerilor de onoare, însă există a treia variantă: angajează un organizator de evenimente.
Poți spune organizatorului ce momente dorești să apară în fiecare petrecere (după ce discuți cu partenerul/a ta) și să fi surprins de detalii în noaptea petrecerii. Mai multe despre asta în curând… 😉